اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, توسط رحیم |

 

لحظه مرگو باید یه جوری معنا بشه کرد
لحظه رهایی از زجر و بلا و غم و درد
مرگ من لحظه پر کشیدن کبوتره
وقتی که می رسه و می دونی وقت سفره
مرگ من لحظه ی از غصه ها پر کشیدنه
لحظه های شادی از نادیده ها رو دیدنه
مرگ من لحظه ی آزادی بند یک اسیر
واسه خوب بودن من کاش که هنوز نباشه دیر
کاشکی دست پر برم من پیش درگاه خدا
کاشکی تا که زنده ام سر نزنه ازم خطا
مرگ من واسم مث شنا تو حوض مرمره
مث نقاشی واسه کسی که اهل هنره
مث اون نت که با قلبم میارم روی گیتار
مث اون حس غریب وقتی که می رسه بهار
مرگ من میرسه و خوب میدونم تو نوبته
نمی دونم که چرا منتظرم یه مدته
مرگ من واسه همه درد و بلایی مرهمه
از قشنگیهای رفتن هرچقد بگم کمه
مرگ من کبوتر سفید خوشبختی من
لحظه جدایی روح من از زندون تن
لحظه رفتن من خوب می دونم چه رنگیه
لحظه صعود من چه لحظه قشنگیه
من که رفتم وقتی حس کردی که چشمات شده خیس
مدادو بردار و چند خط تو به یادم بنویس
بنویس مرگ سپیده واسش عین شادیه
اینکه یادم می کنی از سرمم زیادیه
وقتی یادم می کنی واسم یه کم دعا بخون
من نگات می کنم و پیش توأم اینو بدون
وقتی گیتار می بینی جای منو خالی بکن
بلدم نیستی ورش دار و باهاش حالی بکن
زندگی ارزش ناراحتی ها رو نداره
کاشکی که خدا خودش آدمو تنها نذاره
لحظه مرگمو من چه جوری معنا بکنم
کاش بشه یه جای خوب تو ابرا پیدا بکنم
غم نخور وقتی که رفتم من از این زندون خاک
ناراحت نباش عزیزم خودتو نکن هلاک
هیچ کسی تا به ابد روی زمین زنده نموند
هیچکی تو دنیای بد تا به ابد قصه نخوند
همه قصه های دنیا یه روزی تموم میشه
قصه ی منم تموم شد دیگه واسه همیشه
قصه ی توأم یه روز تموم میشه مثل همه
می بینیم همدیگرو اون روزا خیلی روشنه
به امید روزی که باز بگیریم دست همو
بیا بیخیال بشیم غصه و درد و ماتمو
خداحافظ نمی گم این دیگه حرف آخره
می بینیم یه روز همو، دعا بخون یادت نره




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.